GenZie z własną kolekcją kosmetyków

GenZie z własną kolekcją kosmetyków

Influencerzy coraz częściej przy współpracy ze znanymi markami tworzą unikalne produkty. Kolejnym z nich są kosmetyki od GenZie, które powstały przy współpracy z polską firmą Bell. 


Kolekcja 7 nowych kosmetyków od Bell x GenZie to efekt 9-miesięcznej pracy nad nowymi produktami. Finalnie powstało 20 różnych wersji kolorystycznych kosmetyków, które nawiązują do ruchu girl power oraz kluczowych cech generacji Z.

O szczegółach nowej współpracy GenZie poinformowało w najnowszym materiale na swoim kanale. Fausti, Hania oraz Wika przekazały między innymi, jak wyglądał proces tworzenia kosmetyków oraz co powstało jako efekt końcowy współpracy. Są to m.in. konturówka do ust, pisak do piegów, paletka cieni czy eyeliner.



Kosmetyki od GenZie, czyli projektu, który powstał w zeszłym roku częściowo w ramach programu T5M od Friza, pojawiły się dziś (21 września) w sklepach Biedronka oraz na stronie Bell.

Warto przy tym wspomnieć, że strategią promocji i prowadzeniem wspólnego projektu marki kosmetycznej i GenZie zajęła się wrocławska agencja GetHero.

 

Co uważacie o nowym produkcie projektu GenZie?


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.