Fruit Ninja nowym serialem na YouTube

Fruit Ninja nowym serialem na YouTube

Ekranizacje gier wideo to częsty przypadek. Ekranizacje gier mobilnych? Nie tak bardzo. Jednak po sukcesie filmu Angry Birds (350 milionów dolarów zarobionych w kinach) nie możemy być zaskoczeni, że powstanie kolejna produkcja tego typu. Wojownicy ninja i przeciwnicy owoców, szykujcie się - nadchodzi serial o grze Fruit Ninja!





Fruit Ninja jest grą, której premiera miała miejsce 21-go kwietnia 2010 roku i znana jest prawie każdej osobie, która lubi spędzać czas grając w mobilne produkcje. Gra została ciepło przyjęta i jest jedną z najpopularniejszych mobilnych gier w historii - w 2012 gra była zainstalowana na 1/3 wszystkich iPhone'ów w USA! Czy jednak gra, która polega na przecinaniu owoców poprzez klikanie ekranu telefonu jest dobrym materiałem na serial? Według twórców gry, Halfbrick Studios odpowiedź brzmi - oczywiście tak!

Gra Fruit Ninja


Fruit Ninja: Frenzy Force jest produkcją skierowaną do młodszych odbiorców i będzie trzecią oryginalną serią YouTube Kids opublikowaną w platformie YouTube Red. Animacja ma opowiadać o przygodach czwórki wojowników ninja obdarzonych zdolnościami związanymi z owocami - Juice Jutsu, których będą używać w celu pokonaniu rozmaitych przeciwników. Czego z pewnością nie zabraknie, to masa owocowych gier słownych. Tego możemy być pewni już po obejrzeniu trailera. Premiera serialu odbędzie się już w piątek, 5-go maja, a pierwszy sezon ma się składać z trzynastu odcinków. Produkcja zdecydowanie wpisuje sie w ostatnie trendy YouTube, czyli bycie przyjaznym rodzinie (świadczy o tym cały projekt YouTube Kids) -  być może zaowocuje to nowym pokoleniem odbiorców.


 

avatar

Jakub Smuszko

Student filologii polskiej. Entuzjasta gier planszowych i e-sportu. W wolnych chwilach, kiedy nie pisze, lubi pogrywać - głównie w gry Blizzarda.

Boxdel opowiada o pracy u jednego z najbogatszych Polaków!

Bitcoin rekordowo drogi!

Elon Musk i SpaceX dostarczą światu superszybki Internet!

Ciemny motyw na YouTube dostępny także na urządzeniach mobilnych?

Tede zaczepia Multiego. Jest odpowiedź!

Messenger już z reklamami!