Friz na podium najpopularniejszych polskich kanałów YouTube

Friz na podium najpopularniejszych polskich kanałów YouTube

Już nie miesiące, ale właściwie ostatnie lata na polskim YouTube należą do Friza. YouTuber wraz z Ekipą wciąż zaskakuje nas nowymi pomysłami i z każdym sezonem przekracza kolejne granice popularności w naszym kraju. Dziesiątki milionów wyświetleń miesięcznie przekładają się na regularny przyrost nowych subskrybentów. Friz wyprzedził tym samym Stuu i został twórcą trzeciego najpopularniejszego polskiego kanału.


Twórcą najpopularniejszego kanału na polskim YouTube jest obecnie Bazylland (4,99 mln subskrypcji) , który to miano zyskał 1 lutego tego roku za sprawą viralowych produkcji na skalę międzynarodową. Zaraz za nim znajduje się Blowek (4,72 mln subskrypcji), który przez lata mógł chwalić się mianem topowego polskiego YouTubera. Na szczycie rankingu robi się jednak coraz ciekawiej, bo na podium z wynikiem 4,3 mln widzów wkroczył właśnie Friz, który wyprzedził Stuu.

Źródło: socialblade.com


Zmiana jest zasługą ciągle rosnącej popularności Friza, a także wynika z faktu, że Stuu od miesięcy nie podzielił się z widzami nowym materiałem. TOP3 Friza było zatem kwestią czasu i warto śledzić, czy nie pokusi się on w kolejnych miesiącach o zbliżenie się i ewentualne wyprzedzenie Blowka.

Pozostanie twórcą najpopularniejszego polskiego kanału YouTube może być jednak trudne, bowiem Bazylland ciągle zdobywa tysiące nowych widzów każdego dnia. Mimo tego nietrudno stwierdzić, że od wielu miesięcy to Friz jest najpopularniejszym YouTuberem w Polsce biorąc pod uwagę liczbę widzów, którzy regularnie oglądają jego nowe materiały. Przy okazji tej sprawy warto przypomnieć, że zaledwie 3 tygodnie temu Ekipa pobiła rekord największej liczby wyświetleń na polskim YouTube osiągniętej w 24H od publikacji filmu. Więcej o tym sukcesie przeczytacie tutaj.


Gratulujemy Frizowi i całej Ekipie kolejnego sukcesu!


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.