Facebook z nowym mobilnym wyglądem stron. Zniknie przycisk

Facebook z nowym mobilnym wyglądem stron. Zniknie przycisk "Lubię to"

Facebook rozpoczął testy nowego mobilnego wyglądu stron. Udostępnione grafiki sugerują unowocześnienie tej sekcji oraz ujednolicenie jej wzornictwa do tego, znanego z wersji na przeglądarki. Zniknie ponadto przycisk "Lubię to". 


Facebook lubi zmieniać wygląd mobilnego wariantu swojej platformy. Praktycznie co kilka miesięcy społecznościowemu gigantowi rodzi się w głowie nowa wizja na to, jak ta wersja ma się prezentować. Wygląda jednak na to, że finalna koncepcja została właśnie odnaleziona.

Od pewnego czasu Facebook na przeglądarki cieszy się zupełnie odświeżoną szatą graficzną. Wygląda na to, iż spółka chce właśnie w tym kierunku rozwijać interfejs usługi. Dowodem na to są właśnie prowadzone testy zupełnie nowego wyglądu stron.

Poniżej możecie zobaczyć porównanie starej wersji z tą nadchodzącą. Jest przede wszystkim nowocześniej, a na ekranie znajduje się nieco mniej informacji. Ponadto Facebook zdecydował się na usunięcie przycisku "Lubię to" i pozostawienie tylko funkcji "Obserwuj". Taki krok motywowany jest z pewnością chęcią uproszczenia możliwie jak największej liczby elementów obecnych na platformie.

Źródło: Facebook (via TechCrunch)


Co ciekawe, właściciele stron również zauważą pewne zmiany. Niedługo wszystkie powiadomienia (wzmianki, polubienia, komentarze) będą odpowiednio grupowane, co ma ograniczyć spam i chaos nim powodowany.

Kiedy nowy interfejs wejdzie w życie? Trwają na razie jego testy, więc trudno mówić o konkretnej dacie premiery. Należy uzbroić się w cierpliwość i oczekiwać wieści od Facebooka.

 

Co sądzicie o odświeżonym wyglądzie? Dajcie znać w komentarzach!


 

Źródło: TechCrunch

avatar

Piotr Malinowski

Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.