Ethan Klein z h3h3productions zbanowany na Twitterze. Żartował z Elona Muska

Ethan Klein z h3h3productions zbanowany na Twitterze. Żartował z Elona Muska

Kilka tygodni temu doszło do oficjalnego przejęcia Twittera przez Elona Muska. Od tego momentu, miliarder ogłosił pierwsze decyzje dotyczące przyszłości serwisu, a niektóre z nich wprowadził w życie. Plany nie każdemu się spodobały, co spowodowało serię żartów z Elona Muska na platformie. Administracja serwisu odpowiedziała i posypały się pierwsze bany.


Jedną z osób, która postanowiła publicznie skrytykować Elona Muska był Ethan Klein znany jako H3H3. YouTuber, który znany jest z publicznego wygłaszania swoich opinii, postanowił pójść śladem niektórych internautów. Co zrobił?

Ethan zmienił swoją nawę użytkownika oraz zdjęcie profilowe na te z konta Elona Muska i zaczął publikować obraźliwe treści, aby sprawdzić, czy polityka wolności słowa, którą chwalił się miliarder, faktycznie działa. H3H3 odniósł się między innymi do Tesli czy osoby Jeffreya Epsteina. Długo nie musieliśmy czekać, a konto @h3h3productions zostało zablokowane na Twitterze.

 



Wraz z zdarzeniem, Elon Musk napisał na Twitterze, że wszelkie treści podchodzące pod podszywanie się, bez wyraźnego określenia, że jest to "parodia", będą oznaczały blokadę konta. Obserwatorzy H3H3 trafnie zauważyli jednak pewną nieścisłość pisząc m.in.:
H3H3s account was double marked as parody too and they still killed him

Sprawę postanowił skomentować także sam Ethan. "Comedy is dead on Twitter and Elon Musk killed it" - napisał na zapasowym koncie H3H3.

Jak przy większości tego typu sytuacji, internet podzielił się w kwestii tego, kto w sporze ma rację. Wiele osób zarzuca Muskowi hipokryzję, gdyż wiele razy wspominał, że głównym założeniem przejęcia Twittera jest wprowadzenie wolności słowa. Obrońcy nowego właściciela portalu twierdzą jednak, że podszywanie się pod jakąkolwiek osobę nie leży w granicach wolności słowa. A wy, co uważacie o tej sprawie? Piszcie!

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.