Elden Ring zaliczył najlepszy debiut na YouTube w kategorii gry

Elden Ring zaliczył najlepszy debiut na YouTube w kategorii gry

Elden Ring cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród użytkowników portalu YouTube. Materiały powiązane z produkcją wyświetlone zostały kilka miliardów razy. Mówimy tu o prawdziwym sukcesie.


Elden Ring to jeden z największych hitów od studia From Software. Premiera gry miała miejsce w lutym bieżącego roku i od tamtego czasu zyskała dosyć pokaźne grono fanów. Część z nich zakupiła tytuł na własną rękę, lecz niektórzy zdecydowali się wyłącznie na oglądanie go na portalu YouTube.

Tak przynajmniej wynika z najnowszych danych opublikowanych na Twitterze przez portal YouTube. Jak się okazuje, Elden Ring było największą gamingową premierą w serwisie od momentu jego powstania. W przeciągu 60 dni od premiery gry materiały z nią powiązane wyświetlono około 3,4 mld razy.

Źródło: Twitter (@YouTubeGaming)


Jest to niewątpliwy rekord. Na drugim miejscu znajduje się bowiem GTA V z wynikiem 1,9 mld wyświetleń. Mówimy więc o bezdyskusyjnej dominacji, która raczej nie powinna nikogo dziwić. Elden Ring przez pewien czas znajdował się na językach całego gamingowego świata.

Na powyższej grafice możecie dowiedzieć się nieco więcej na temat popularności Elden Ring na portalu YouTube - chociażby tego, który boss czy klasa cieszyła się największą oglądalnością.

 

Graliście w Elden Ring? Dajcie znać w komentarzach!


avatar

Piotr Malinowski

Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.