CupSell.pl przejęty przez znaną telewizyjną markę

CupSell.pl przejęty przez znaną telewizyjną markę

CupSell.pl czyli największy portal do zakładania swoich sklepów z ciuchami i gadżetami ma nowego inwestora. Jakie z tego mogą wpłynąć korzyści dla YouTuberów, którzy za pośrednictwem serwisu sprzedają swoje produkty? 


Nowym udziałowcem jest spółka giełdowa 4Fun media, czyli właściciel m.in kanału telewizyjnego 4fun.tv. W wyniku kilkumiesięcznych negocjacji platforma zyskała szerokie wsparcie techniczne, marketingowe, a co najważniejsze dla właścicieli sklepów - 1,6 mln złotych do wydania na reklamy w telewizji.

Jak zapowiada Marcin Majzner, prezes CupSell.pl, zamierza on przeznaczyć wspomnianą kwotę na promocje sklepów i właścicieli z platformy. Na CupSell.pl swój sklep nadal mają m.in AdBuster, DeeJayPallaside, Kaiko, skkf, Ajgor Ignacy, Wiesław Wszywka, Historia bez Cenzury, Serafin, Blok Ekipa czy ŚmiechawaTV. Czy to oznacza że zobaczymy niedługo YouTuberów reklamujących własne sklepy w telewizji? Czas pokaże.


Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.