CD Projekt RED przeprasza graczy za Cyberpunka 2077

CD Projekt RED przeprasza graczy za Cyberpunka 2077

Oczekiwania były ogromne, ale rzeczywistość wielu zawiodła. Dlatego też studio CD Projekt RED przeprosiło za słaby stan techniczny gry Cyberpunk 2077. Trwają prace nad poprawą jakości, szczególnie na konsolach. Twórcy ogłosili, że do końca lutego znikną najpoważniejsze problemy. Natomiast ci, którzy nie chcą tyle czekać, będą mogli uzyskać zwrot pieniędzy.


Chociaż nie można zaprzeczyć temu, że Cyberpunk 2077 podbił Internet, to  daleko mu od doskonałości - głównie pod względem technicznym. Z całą pewnością najbardziej poszkodowanymi są ci, którzy kupili tę grę na konsolę. Gracze narzekają przede wszystkim na gorszą jakość grafiki niż w wersji na PC, mnóstwo bugów oraz problemy z wydajnością.



Mnóstwo osób czekało na premierę Cyberpunka latami, ale rzeczywistość ich zawiodła. Na szczęście studio CD Projekt RED pracuje obecnie nad poprawkami. Kilka dni temu pojawiła się aktualizacja (numer 1.04). Pomimo tego, wiele jest jeszcze do zmiany.

14 grudnia na oficjalnej stronie gry twórcy zamieścili przeprosiny. Przyznali, że błędem z ich strony było nieudostępnienie materiałów z wersji konsolowych przed premierą.
Uniemożliwiło to wam podjęcie bardziej świadomej decyzji o zakupie gry. Powinniśmy byli zwrócić większą uwagę na to, aby gra działała lepiej na PlayStation 4 i Xbox One.

Oprócz tego, ujawnili również plan naprawy gry. Kolejny patch ma się pojawić już w tym tygodniu, a następne dopiero po Świętach. Natomiast w styczniu oraz lutym będą dwie ważne aktualizacje, rozwiązujące większość problemów z grą na konsolach starej generacji. Jednak twórcy nie zapomną również o graczach pecetowych, oni równolegle otrzymają aktualizacje.

Osobom, które nie chcą czekać tak długo, polecany jest zwrot gry. Firma Sony ułatwiła to swoim klientom, dlatego posiadacze wersji cyfrowych nie muszą się o to martwić. Natomiast z wersją pudełkową trzeba spróbować szczęścia w sklepie, w którym się ją kupiło. W razie problemów twórcy przypominają:
Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], a dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

Pamiętajcie, że kontaktować się z nimi możecie przez tydzień do 21 grudnia 2020 roku. A później dopiero po przerwie świątecznej.


Ela Sikora

Studentka dziennikarstwa na UMK. Interesuje się japońską kulturą, fantastyką oraz superbohaterami.