Zapowiedziana niedawno czwarta część Call of Duty: Black Ops odbiła się szerokim echem w świecie graczy. Jest to jednak na tyle duża produkcja, z którą wiążą się działania reklamowe wielkich reklamodawców, że prawdopodobnie słyszał o niej każdy. Nowa odsłona popularnego "CoD-a" ma szansę trafić do jeszcze większej ilości ludzi.
Według najnowszych informacji ze spotkania z inwestorami dyrektor finansowy Activision zapewniał, że jego firma potrafi jest w stanie bardzo szybko zareagować na zmiany i trendy w wirtualnym świecie. Przyznał on też, że widzi, jak ogromne zyski czerpią gry typu battle royale, takie jak PUBG.
Plotka może okazać się o tyle prawdziwa, że Call of Duty: Online, które jest przygotowane na chiński rynek już posiada tryb, który nawiązuje do gier typu PUBG czy Fortnite. Bardzo możliwe więc, że Activision testuje nowe rozwiązania w darmowym odpowiedniku swojego kultowego tytułu.
Premiera Call of Duty: Black Ops 4 jest przewidziana na 12 października. Programiści mieliby zatem jeszcze kilka miesięcy na wprowadzenie zmian i nowego trybu gry. Mogłoby się to udać, zwłaszcza że jest on już w pewnej formie obecny w Call of Duty: Online.
Moją pasją jest pisanie, dlatego studiuję filologię polską. Dzięki niej realizuję różne pasje: muzyczne, sportowe, książkowe oraz filmowe. Poprzez pisanie poznaję także świat w kulturalny sposób.