Bądź najlepszą wersją siebie – YouTuberki w reklamie kosmetyków

Bądź najlepszą wersją siebie – YouTuberki w reklamie kosmetyków

„Bądź sobą! Jesteś wyjątkowa i niepowtarzalna” – to hasło reklamowe znanej brytyjskiej marki kosmetycznej, które odbiło się ostatnio dość szerokim echem w Internecie. W promocję tej reklamy zaangażowały się polskie YouTuberki i modelki – viva-a-viva, Berry Malinowska i Zuzanna Kołodziejczyk. Co myślicie o całej kampanii?


Nowa akcja reklamowa kosmetyków Rimmel promuje… bycie sobą. W spocie marki występują trzy gwiazdy Internetu, które są znane z mocnego, wyrazistego stylu – YouTuberki viva-a-viva i Berry Malinowska oraz modelka Zuzanna Kołodziejczak. We wspólnie nakręconym filmie dziewczyny zachęcają nas do tego, byśmy zawsze były sobą, bo tylko to się liczy. Dziewczyny negują siłę makijażu, przedkładając nad nią osobowość, charakter i niepowtarzalność. Zwracają one uwagę także na to, że nie można być idealnym – dlatego też uparte dążenie do ideału na dłuższą metę nie ma sensu. Warto więc zaakceptować siebie w codziennym wydaniu – wtedy życie od razu stanie się piękniejsze! Gwiazdy zachęcają także młode dziewczyny do tego, by spełniały swoje marzenia – wystarczy się tylko odważyć i po nie sięgnąć. Tylko wtedy można stać się najlepszą wersją siebie.

Reklama ta ma za zadanie wpłynąć na młode dziewczyny i przekonać je do tego, że makijaż i modny wygląd wcale nie są najważniejsze – bardziej liczy się wnętrze i to, by żyć zawsze zgodnie z własnymi przekonaniami. Niestety coraz więcej młodych dziewczyn zwraca uwagę tylko i wyłącznie na wygląd zewnętrzny, zapominając całkowicie o innych aspektach życia. Czy udział takich gwiazd Internetu przykuje ich uwagę i zachęci ich do zastanowienia nad własnym postępowaniem?

Co myślicie o akcji Rimmela? Obejrzyjcie spot reklamowy z Vivą, Berry i Zuzią i dajcie nam znać w komentarzach!


Sara Pietras

Z wykształcenia filolog. Po godzinach z zamiłowaniem eksploruje najdalsze krańce Internetu. Zna chyba wszystkie memy z kotami, uwielbia filmy z Audrey Hepburn i czarną kawę, wciąż czeka na list z Hogwartu. YouTube zna jak własną kieszeń, a w wyszukiwaniu newsów nie ma sobie równych.