Absurdalny konkurs twórców South Parka

Absurdalny konkurs twórców South Parka

Akcje marketingowe to element wręcz nieodzowny jeśli chodzi o promocję gier komputerowych. Często zdarzało się, że tego typu przedsięwzięcia były naprawdę ciekawe i idealnie przeprowadzone. Twórcy gry South Park do tego grona nie należą. 


Specyficzny i często kontrowersyjny humor obecny w popularnym serialu "South Park" przekonał do siebie naprawdę ogromną rzeszę odbiorców, którzy z niecierpliwością oczekują nowych przygód znanych dzieciaków. Na podstawie tego programu studio Obsidian Entertainment stworzyło udaną produkcję wideo "South Park: Kijek Prawdy". W połowie października światło dzienne ujrzy druga część nazwana "South Park: The Fractured But Whole" - głośno o niej stało się szczególnie w ostatnich dniach, kiedy to rozpoczęła się naprawdę żenująca akcja marketingowa mająca na celu promocję tytułu.



Mowa tutaj o akcji nazwanej "I am the fart", czyli w dosłownym tłumaczeniu, "Jestem pierdem". Postanowiono wykorzystać dostępną w grze umiejętność jaką jest właśnie puszczanie bąków i zorganizować konkurs, którego założeniem jest to, że każdy chętny może nagrać tytułowy "pierd", a najlepszy z nadesłanych zostanie użyty jako dźwięk tej mocy w grze. Brzmi śmiesznie i głupio? Takie też są opinie większości internautów. Zresztą, obejrzyjcie materiał przygotowany z okazji tej akcji:



W samo przedsięwzięcie został zaangażowany również Karolek, który zachęca do brania udziału w akcji w specjalnie nagranym na tę okazję materiale:



Premiera gry "South Park: The Fractured But Whole" już 17 października.

Piotr Malinowski

Zapalony fan gier studia Piranha Bytes. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji.

Ogromny sukces sprzedażowy konsoli Nintendo Switch! Te liczby robią wrażenie

Poznaliśmy następce Battlefielda 1?

Opcja streamingu gier już niedługo na Messengerze!

Biedronka ponownie ze świetną ofertą gier!

Nowy gra w uniwersum Outlasta już na etapie produkcji!

Oto 10 najpopularniejszych zwiastunów gier 2017 roku na YouTube