Grupa Abstra rozwija kolejny kanał - tym razem we współpracy z marką Durex

Grupa Abstra rozwija kolejny kanał - tym razem we współpracy z marką Durex

Grupa Abstra wystartowała z kolejnym projektem. Właściciele marki Durex we współpracy z największym niezależnym producentem wideo na polskim YouTube uruchomili "Jak TO robić?" – pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej w Polsce.


Na kanale Jak TO Robić co tydzień pojawiają się nowe odcinki łączące elementy edukacyjne z rozrywkowymi. Przemycanie cennych wartości dydaktycznych z charakterystyczną dla Abstra zabawną, przystępną formą pozwala dotrzeć do grupy docelowej w wieku 16-24 lat, dla których Internet jest podstawowym źródłem wiedzy o seksie.

W odcinkach pojawiać się będą znani z wielu innych formatów YouTuberzy. Każdy epizod będzie obalał mity związane ze strefą intymną, a także poruszał tematy tabu, takie jak: choroby weneryczne, antykoncepcja, utrata dziewictwa czy pornografia. Po miesiącu od stworzenia kanału, łączna ilość wyświetleń filmów wynosi niemal 2 miliony. Powstał również profil na Instagramie.


Jak TO robić? to pierwszy projekt w portfolio Abstra, który został stworzony w całości we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. Jest to także precedensowa sytuacja na polskiej scenie YouTube, w której kanał tworzony we współpracy z komercyjną marką odnosi tak duży sukces. Być może jest to zwiastun kolejnych działań polskich YouTuberów, dla których zwykły content marketing to już za mało. Oczywiście cieszymy się z sukcesu kanału, bo to oznacza, że polski rynek stale się rozwija.

Biorąc pod uwagę niski poziom edukacji seksualnej w naszym kraju, każda inicjatywa dostarczająca rzetelnych informacji na temat współżycia młodym ludziom jest wartościowa. Szczególnie, że wszystkie treści edukacyjne zawarte w kanale "Jak TO robić?" są konsultowane z seksuologiem.

avatar

Patryk Bałajewicz

Brak opisu