YouTuberzy ukazują swoją radość w #JOYO challenge!

YouTuberzy ukazują swoją radość w #JOYO challenge!

Ostatnio na Snapchacie i Facebooku popularne jest wyzwanie stworzone przez Big Milka. JOYO, bo tak się nazywa, zaangażowało się naprawdę sporo osób, głównie ze świata internetu. Nie wiecie na czym polega to zadanie i jak je poprawnie wykonać?


Co roku Big Milk przeprowadza letnią akcję promocyjną swoich lodów, aby zachęcić ludzi do zakupu swojego produktu. Tym razem, firma ta postawiła na na radość. Jak wiadomo, przez pewien czas w roku na patyczkach od lodów Big Milk możemy znaleźć informację, że wygraliśmy darmowego loda. JOYO challenge polega na tym, że musimy nagrać, jak bardzo cieszymy się ze spontanicznego odkrycia wygranej na patyczku.


Do akcji włączyło się wielu YouTuberów, w tym:


Stuu



Blowek


Marcin Dubiel


Darek Gutkowski


Ravgor


Banshee



SKKF



Cyber Marian



Lisie Piekło



Na oficjalnym profilu Big Milk możecie ujrzeć również promocyjny film tego wyzwania:



Wy sami możecie natomiast nominować swoich znajomych wykonując samodzielnie to zadanie. Wystarczy pójść do sklepu, kupić Big Milka, wygrać jednego z trzech milionów darmowych lodów, nagrać to i podzielić się z innymi. Powodzenia!


Braliście udział w tym wyzwaniu, jak się Wam podoba? Piszcie!


Piotr Malinowski

Zapalony fan gier studia Piranha Bytes. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji.