ROJSON

ROJSON

  • imię i nazwisko: Patryk Rojewski
  • data urodzenia: 09.09.1984
  • miejscowość: Katowice
  • start kanału: 2008-08-12
  • liczba filmów: 3420
  • kategoria: Gaming
  • liczba wyświetleń: 290 247 928
  • liczba subskrypcji: 1 416 856

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 208
  • Subskrypcje 7 dni: 1 611
  • Subskrypcje 30 dni: 13 303
  • Wyświetlenia 24h: 120 768
  • Wyświetlenia 7 dni: 892 783
  • Wyświetlenia 30 dni: 5 213 419
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-03-26 208 1 416 856 120 768 290 247 928
2017-03-25 321 1 416 648 120 428 290 127 160
2017-03-24 250 1 416 327 115 892 290 006 732
2017-03-23 211 1 416 077 160 865 289 890 840
2017-03-22 327 1 415 866 125 687 289 729 975
2017-03-21 294 1 415 539 249 143 289 604 288
2017-03-20 436 1 415 245 204 410 289 355 145
2017-03-19 772 1 414 809 142 032 289 150 735
2017-03-18 759 1 414 037 151 030 289 008 703
2017-03-17 453 1 413 278 194 383 288 857 673
2017-03-16 316 1 412 825 141 125 288 663 290
2017-03-15 455 1 412 509 133 660 288 522 165
2017-03-14 347 1 412 054 269 343 288 388 505
2017-03-13 418 1 411 707 201 819 288 119 162
2017-03-12 917 1 411 289 222 960 287 917 343
2017-03-11 437 1 410 372 182 125 287 694 383
2017-03-10 546 1 409 935 133 588 287 512 258
2017-03-09 297 1 409 389 178 143 287 378 670
2017-03-08 374 1 409 092 156 815 287 200 527
2017-03-07 541 1 408 718 443 110 287 043 712
2017-03-06 419 1 408 177 0 286 600 602
2017-03-05 532 1 407 758 178 053 286 600 602
2017-03-04 445 1 407 226 188 098 286 422 549
2017-03-03 310 1 406 781 170 213 286 234 451
2017-03-02 377 1 406 471 157 926 286 064 238
2017-03-01 347 1 406 094 178 600 285 906 312
2017-02-28 453 1 405 747 524 870 285 727 712
2017-02-27 484 1 405 294 0 285 202 842
2017-02-26 0 1 404 810 0 285 202 842

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Rojo kolejny raz używa swojej zwariowanej wyobraźni i zaraża nią innych. W 84 odcinku kabaretu \"Prymitywnie\", Patryk pokazuje w jaki sposób za pomocą wyobraźni zostać robotem.

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 416 856
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-03-26 208 1 416 856 120 768 290 247 928
2017-03-25 321 1 416 648 120 428 290 127 160
2017-03-24 250 1 416 327 115 892 290 006 732
2017-03-23 211 1 416 077 160 865 289 890 840
2017-03-22 327 1 415 866 125 687 289 729 975
2017-03-21 294 1 415 539 249 143 289 604 288
2017-03-20 436 1 415 245 204 410 289 355 145
2017-03-19 772 1 414 809 142 032 289 150 735
2017-03-18 759 1 414 037 151 030 289 008 703
2017-03-17 453 1 413 278 194 383 288 857 673
2017-03-16 316 1 412 825 141 125 288 663 290
2017-03-15 455 1 412 509 133 660 288 522 165
2017-03-14 347 1 412 054 269 343 288 388 505
2017-03-13 418 1 411 707 201 819 288 119 162
2017-03-12 917 1 411 289 222 960 287 917 343
2017-03-11 437 1 410 372 182 125 287 694 383
2017-03-10 546 1 409 935 133 588 287 512 258
2017-03-09 297 1 409 389 178 143 287 378 670
2017-03-08 374 1 409 092 156 815 287 200 527
2017-03-07 541 1 408 718 443 110 287 043 712
2017-03-06 419 1 408 177 0 286 600 602
2017-03-05 532 1 407 758 178 053 286 600 602
2017-03-04 445 1 407 226 188 098 286 422 549
2017-03-03 310 1 406 781 170 213 286 234 451
2017-03-02 377 1 406 471 157 926 286 064 238
2017-03-01 347 1 406 094 178 600 285 906 312
2017-02-28 453 1 405 747 524 870 285 727 712
2017-02-27 484 1 405 294 0 285 202 842
2017-02-26 0 1 404 810 0 285 202 842

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: