ROJSON

ROJSON

  • imię i nazwisko: Patryk Rojewski
  • data urodzenia: 09.09.1984
  • miejscowość: Katowice
  • start kanału: 2008-08-12
  • liczba filmów: 3366
  • kategoria: Gaming
  • liczba wyświetleń: 283 613 228
  • liczba subskrypcji: 1 398 882

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie T@RCZ@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 864
  • Subskrypcje 7 dni: 5 818
  • Subskrypcje 30 dni: 29 708
  • Wyświetlenia 24h: 273 139
  • Wyświetlenia 7 dni: 1 797 673
  • Wyświetlenia 30 dni: 4 111 519
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-02-19 864 1 398 882 273 139 283 613 228
2017-02-18 1 024 1 398 018 302 388 283 340 089
2017-02-17 924 1 396 994 280 418 283 037 701
2017-02-16 921 1 396 070 234 868 282 757 283
2017-02-15 1 066 1 395 149 232 932 282 522 415
2017-02-14 1 019 1 394 083 473 928 282 289 483
2017-02-13 608 1 393 064 0 281 815 555
2017-02-12 1 139 1 392 456 225 478 281 815 555
2017-02-11 891 1 391 317 228 135 281 590 077
2017-02-10 592 1 390 426 411 692 281 361 942
2017-02-09 735 1 389 834 0 280 950 250
2017-02-08 738 1 389 099 252 763 280 950 250
2017-02-07 852 1 388 361 401 242 280 697 487
2017-02-06 715 1 387 509 360 693 280 296 245
2017-02-05 880 1 386 794 317 471 279 935 552
2017-02-04 937 1 385 914 650 635 279 618 081
2017-02-03 992 1 384 977 365 088 278 967 446
2017-02-02 1 045 1 383 985 0 278 602 358
2017-02-01 1 182 1 382 940 354 277 278 602 358
2017-01-31 1 324 1 381 758 477 331 278 248 081
2017-01-30 1 514 1 380 434 366 268 277 770 750
2017-01-29 1 976 1 378 920 275 165 277 404 482
2017-01-28 1 377 1 376 944 374 680 277 129 317
2017-01-27 1 409 1 375 567 244 182 276 754 637
2017-01-26 1 474 1 374 158 208 153 276 510 455
2017-01-25 1 585 1 372 684 226 756 276 302 302
2017-01-24 635 1 371 099 -3 708 480 276 075 546
2017-01-23 598 1 370 464 136 712 279 784 026
2017-01-22 692 1 369 866 145 605 279 647 314
2017-01-21 0 1 369 174 0 279 501 709

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie T@RCZ@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Rojo kolejny raz używa swojej zwariowanej wyobraźni i zaraża nią innych. W 84 odcinku kabaretu \"Prymitywnie\", Patryk pokazuje w jaki sposób za pomocą wyobraźni zostać robotem.

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 398 882
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-02-19 864 1 398 882 273 139 283 613 228
2017-02-18 1 024 1 398 018 302 388 283 340 089
2017-02-17 924 1 396 994 280 418 283 037 701
2017-02-16 921 1 396 070 234 868 282 757 283
2017-02-15 1 066 1 395 149 232 932 282 522 415
2017-02-14 1 019 1 394 083 473 928 282 289 483
2017-02-13 608 1 393 064 0 281 815 555
2017-02-12 1 139 1 392 456 225 478 281 815 555
2017-02-11 891 1 391 317 228 135 281 590 077
2017-02-10 592 1 390 426 411 692 281 361 942
2017-02-09 735 1 389 834 0 280 950 250
2017-02-08 738 1 389 099 252 763 280 950 250
2017-02-07 852 1 388 361 401 242 280 697 487
2017-02-06 715 1 387 509 360 693 280 296 245
2017-02-05 880 1 386 794 317 471 279 935 552
2017-02-04 937 1 385 914 650 635 279 618 081
2017-02-03 992 1 384 977 365 088 278 967 446
2017-02-02 1 045 1 383 985 0 278 602 358
2017-02-01 1 182 1 382 940 354 277 278 602 358
2017-01-31 1 324 1 381 758 477 331 278 248 081
2017-01-30 1 514 1 380 434 366 268 277 770 750
2017-01-29 1 976 1 378 920 275 165 277 404 482
2017-01-28 1 377 1 376 944 374 680 277 129 317
2017-01-27 1 409 1 375 567 244 182 276 754 637
2017-01-26 1 474 1 374 158 208 153 276 510 455
2017-01-25 1 585 1 372 684 226 756 276 302 302
2017-01-24 635 1 371 099 -3 708 480 276 075 546
2017-01-23 598 1 370 464 136 712 279 784 026
2017-01-22 692 1 369 866 145 605 279 647 314
2017-01-21 0 1 369 174 0 279 501 709

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: