ROJSON

ROJSON

  • imię i nazwisko: Patryk Rojewski
  • data urodzenia: 09.09.1984
  • miejscowość: Katowice
  • start kanału: 2008-08-12
  • liczba filmów: 3314
  • kategoria: Gaming
  • liczba wyświetleń: 277 752 365
  • liczba subskrypcji: 1 366 938

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 586
  • Subskrypcje 7 dni: 3 500
  • Subskrypcje 30 dni: 14 616
  • Wyświetlenia 24h: 2 175 916
  • Wyświetlenia 7 dni: 3 752 597
  • Wyświetlenia 30 dni: 7 405 606
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-01-16 586 1 366 938 2 175 916 277 752 365
2017-01-15 951 1 366 352 0 275 576 449
2017-01-14 570 1 365 401 1 182 537 275 576 449
2017-01-13 544 1 364 831 134 510 274 393 912
2017-01-12 434 1 364 287 119 901 274 259 402
2017-01-11 415 1 363 853 139 733 274 139 501
2017-01-10 510 1 363 438 204 164 273 999 768
2017-01-09 518 1 362 928 176 824 273 795 604
2017-01-08 612 1 362 410 380 737 273 618 780
2017-01-07 493 1 361 798 160 962 273 238 043
2017-01-06 431 1 361 305 117 736 273 077 081
2017-01-05 262 1 360 874 139 382 272 959 345
2017-01-04 320 1 360 612 185 340 272 819 963
2017-01-03 378 1 360 292 262 385 272 634 623
2017-01-02 601 1 359 914 142 420 272 372 238
2017-01-01 1 301 1 359 313 137 130 272 229 818
2016-12-31 440 1 358 012 204 705 272 092 688
2016-12-30 402 1 357 572 178 191 271 887 983
2016-12-29 617 1 357 170 151 004 271 709 792
2016-12-28 624 1 356 553 210 019 271 558 788
2016-12-27 533 1 355 929 216 857 271 348 769
2016-12-26 549 1 355 396 178 232 271 131 912
2016-12-25 995 1 354 847 203 973 270 953 680
2016-12-24 686 1 353 852 167 342 270 749 707
2016-12-23 479 1 353 166 124 716 270 582 365
2016-12-22 365 1 352 687 110 890 270 457 649
2016-12-21 0 1 352 322 0 270 346 759

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Rojo kolejny raz używa swojej zwariowanej wyobraźni i zaraża nią innych. W 84 odcinku kabaretu \"Prymitywnie\", Patryk pokazuje w jaki sposób za pomocą wyobraźni zostać robotem.

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 366 938
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-01-16 586 1 366 938 2 175 916 277 752 365
2017-01-15 951 1 366 352 0 275 576 449
2017-01-14 570 1 365 401 1 182 537 275 576 449
2017-01-13 544 1 364 831 134 510 274 393 912
2017-01-12 434 1 364 287 119 901 274 259 402
2017-01-11 415 1 363 853 139 733 274 139 501
2017-01-10 510 1 363 438 204 164 273 999 768
2017-01-09 518 1 362 928 176 824 273 795 604
2017-01-08 612 1 362 410 380 737 273 618 780
2017-01-07 493 1 361 798 160 962 273 238 043
2017-01-06 431 1 361 305 117 736 273 077 081
2017-01-05 262 1 360 874 139 382 272 959 345
2017-01-04 320 1 360 612 185 340 272 819 963
2017-01-03 378 1 360 292 262 385 272 634 623
2017-01-02 601 1 359 914 142 420 272 372 238
2017-01-01 1 301 1 359 313 137 130 272 229 818
2016-12-31 440 1 358 012 204 705 272 092 688
2016-12-30 402 1 357 572 178 191 271 887 983
2016-12-29 617 1 357 170 151 004 271 709 792
2016-12-28 624 1 356 553 210 019 271 558 788
2016-12-27 533 1 355 929 216 857 271 348 769
2016-12-26 549 1 355 396 178 232 271 131 912
2016-12-25 995 1 354 847 203 973 270 953 680
2016-12-24 686 1 353 852 167 342 270 749 707
2016-12-23 479 1 353 166 124 716 270 582 365
2016-12-22 365 1 352 687 110 890 270 457 649
2016-12-21 0 1 352 322 0 270 346 759

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: