AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 155
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 152 909 022
  • liczba subskrypcji: 1 167 194

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 406
  • Subskrypcje 7 dni: 664
  • Subskrypcje 30 dni: 6 917
  • Wyświetlenia 24h: 746 178
  • Wyświetlenia 7 dni: 1 205 630
  • Wyświetlenia 30 dni: 2 859 216
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-01-16 406 1 167 194 746 178 152 909 022
2017-01-15 127 1 166 788 0 152 162 844
2017-01-14 12 1 166 661 370 443 152 162 844
2017-01-13 44 1 166 649 26 500 151 792 401
2017-01-12 31 1 166 605 29 101 151 765 901
2017-01-11 44 1 166 574 33 408 151 736 800
2017-01-10 51 1 166 530 46 238 151 703 392
2017-01-09 99 1 166 479 47 353 151 657 154
2017-01-08 109 1 166 380 82 553 151 609 801
2017-01-07 154 1 166 271 47 032 151 527 248
2017-01-06 167 1 166 117 55 515 151 480 216
2017-01-05 99 1 165 950 74 993 151 424 701
2017-01-04 222 1 165 851 110 554 151 349 708
2017-01-03 385 1 165 629 200 118 151 239 154
2017-01-02 414 1 165 244 364 899 151 039 036
2017-01-01 1 233 1 164 830 255 617 150 674 137
2016-12-31 2 237 1 163 597 36 166 150 418 520
2016-12-30 115 1 161 360 33 711 150 382 354
2016-12-29 76 1 161 245 40 025 150 348 643
2016-12-28 152 1 161 169 32 119 150 308 618
2016-12-27 144 1 161 017 29 616 150 276 499
2016-12-26 53 1 160 873 26 010 150 246 883
2016-12-25 135 1 160 820 41 017 150 220 873
2016-12-24 53 1 160 685 43 312 150 179 856
2016-12-23 200 1 160 632 43 526 150 136 544
2016-12-22 155 1 160 432 43 212 150 093 018
2016-12-21 0 1 160 277 0 150 049 806

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 167 194
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-01-16 406 1 167 194 746 178 152 909 022
2017-01-15 127 1 166 788 0 152 162 844
2017-01-14 12 1 166 661 370 443 152 162 844
2017-01-13 44 1 166 649 26 500 151 792 401
2017-01-12 31 1 166 605 29 101 151 765 901
2017-01-11 44 1 166 574 33 408 151 736 800
2017-01-10 51 1 166 530 46 238 151 703 392
2017-01-09 99 1 166 479 47 353 151 657 154
2017-01-08 109 1 166 380 82 553 151 609 801
2017-01-07 154 1 166 271 47 032 151 527 248
2017-01-06 167 1 166 117 55 515 151 480 216
2017-01-05 99 1 165 950 74 993 151 424 701
2017-01-04 222 1 165 851 110 554 151 349 708
2017-01-03 385 1 165 629 200 118 151 239 154
2017-01-02 414 1 165 244 364 899 151 039 036
2017-01-01 1 233 1 164 830 255 617 150 674 137
2016-12-31 2 237 1 163 597 36 166 150 418 520
2016-12-30 115 1 161 360 33 711 150 382 354
2016-12-29 76 1 161 245 40 025 150 348 643
2016-12-28 152 1 161 169 32 119 150 308 618
2016-12-27 144 1 161 017 29 616 150 276 499
2016-12-26 53 1 160 873 26 010 150 246 883
2016-12-25 135 1 160 820 41 017 150 220 873
2016-12-24 53 1 160 685 43 312 150 179 856
2016-12-23 200 1 160 632 43 526 150 136 544
2016-12-22 155 1 160 432 43 212 150 093 018
2016-12-21 0 1 160 277 0 150 049 806

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: