AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 157
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 154 981 081
  • liczba subskrypcji: 1 182 101

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 366
  • Subskrypcje 7 dni: 4 489
  • Subskrypcje 30 dni: 13 058
  • Wyświetlenia 24h: 120 773
  • Wyświetlenia 7 dni: 1 404 317
  • Wyświetlenia 30 dni: 1 107 145
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-02-19 366 1 182 101 120 773 154 981 081
2017-02-18 481 1 181 735 99 951 154 860 308
2017-02-17 622 1 181 254 134 918 154 760 357
2017-02-16 570 1 180 632 184 228 154 625 439
2017-02-15 1 052 1 180 062 311 238 154 441 211
2017-02-14 1 398 1 179 010 553 209 154 129 973
2017-02-13 3 119 1 177 612 0 153 576 764
2017-02-12 2 983 1 174 493 23 163 153 576 764
2017-02-11 124 1 171 510 23 156 153 553 601
2017-02-10 90 1 171 386 51 044 153 530 445
2017-02-09 62 1 171 296 0 153 479 401
2017-02-08 6 1 171 234 26 412 153 479 401
2017-02-07 94 1 171 228 31 838 153 452 989
2017-02-06 129 1 171 134 32 331 153 421 151
2017-02-05 152 1 171 005 29 158 153 388 820
2017-02-04 195 1 170 853 51 123 153 359 662
2017-02-03 103 1 170 658 28 084 153 308 539
2017-02-02 89 1 170 555 0 153 280 455
2017-02-01 58 1 170 466 29 612 153 280 455
2017-01-31 72 1 170 408 36 093 153 250 843
2017-01-30 70 1 170 336 34 526 153 214 750
2017-01-29 53 1 170 266 34 191 153 180 224
2017-01-28 45 1 170 213 41 719 153 146 033
2017-01-27 70 1 170 168 47 085 153 104 314
2017-01-26 9 1 170 098 71 063 153 057 229
2017-01-25 137 1 170 089 154 741 152 986 166
2017-01-24 259 1 169 952 -1 131 280 152 831 425
2017-01-23 445 1 169 693 39 981 153 962 705
2017-01-22 205 1 169 248 48 788 153 922 724
2017-01-21 0 1 169 043 0 153 873 936

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 182 101
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-02-19 366 1 182 101 120 773 154 981 081
2017-02-18 481 1 181 735 99 951 154 860 308
2017-02-17 622 1 181 254 134 918 154 760 357
2017-02-16 570 1 180 632 184 228 154 625 439
2017-02-15 1 052 1 180 062 311 238 154 441 211
2017-02-14 1 398 1 179 010 553 209 154 129 973
2017-02-13 3 119 1 177 612 0 153 576 764
2017-02-12 2 983 1 174 493 23 163 153 576 764
2017-02-11 124 1 171 510 23 156 153 553 601
2017-02-10 90 1 171 386 51 044 153 530 445
2017-02-09 62 1 171 296 0 153 479 401
2017-02-08 6 1 171 234 26 412 153 479 401
2017-02-07 94 1 171 228 31 838 153 452 989
2017-02-06 129 1 171 134 32 331 153 421 151
2017-02-05 152 1 171 005 29 158 153 388 820
2017-02-04 195 1 170 853 51 123 153 359 662
2017-02-03 103 1 170 658 28 084 153 308 539
2017-02-02 89 1 170 555 0 153 280 455
2017-02-01 58 1 170 466 29 612 153 280 455
2017-01-31 72 1 170 408 36 093 153 250 843
2017-01-30 70 1 170 336 34 526 153 214 750
2017-01-29 53 1 170 266 34 191 153 180 224
2017-01-28 45 1 170 213 41 719 153 146 033
2017-01-27 70 1 170 168 47 085 153 104 314
2017-01-26 9 1 170 098 71 063 153 057 229
2017-01-25 137 1 170 089 154 741 152 986 166
2017-01-24 259 1 169 952 -1 131 280 152 831 425
2017-01-23 445 1 169 693 39 981 153 962 705
2017-01-22 205 1 169 248 48 788 153 922 724
2017-01-21 0 1 169 043 0 153 873 936

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: