AdBuster

AdBuster

  • imię i nazwisko: Marek Hoffman
  • data urodzenia: 01.08.1983
  • miejscowość: Swarzędz
  • start kanału: 2007-08-06
  • liczba filmów: 160
  • kategoria: Rozrywka
  • prowadzone kanały: TubeRaiders, BJJB,
  • liczba wyświetleń: 159 096 370
  • liczba subskrypcji: 1 196 374

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 793
  • Subskrypcje 7 dni: 1 345
  • Subskrypcje 30 dni: 7 329
  • Wyświetlenia 24h: 29 834
  • Wyświetlenia 7 dni: 185 790
  • Wyświetlenia 30 dni: 2 318 678
Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-04-24 793 1 196 374 29 834 159 096 370
2017-04-23 441 1 195 581 28 170 159 066 536
2017-04-22 -43 1 195 140 27 037 159 038 366
2017-04-21 11 1 195 183 29 485 159 011 329
2017-04-20 60 1 195 172 37 483 158 981 844
2017-04-19 83 1 195 112 33 781 158 944 361
2017-04-18 75 1 195 029 31 221 158 910 580
2017-04-17 37 1 194 954 37 537 158 879 359
2017-04-16 49 1 194 917 40 323 158 841 822
2017-04-15 77 1 194 868 44 617 158 801 499
2017-04-14 71 1 194 791 41 820 158 756 882
2017-04-13 97 1 194 720 45 171 158 715 062
2017-04-12 76 1 194 623 54 355 158 669 891
2017-04-11 109 1 194 547 53 921 158 615 536
2017-04-10 222 1 194 438 53 995 158 561 615
2017-04-09 85 1 194 216 57 818 158 507 620
2017-04-08 100 1 194 131 70 071 158 449 802
2017-04-07 137 1 194 031 76 642 158 379 731
2017-04-06 213 1 193 894 109 745 158 303 089
2017-04-05 208 1 193 681 253 301 158 193 344
2017-04-04 394 1 193 473 215 698 157 940 043
2017-04-03 489 1 193 079 124 434 157 724 345
2017-04-02 365 1 192 590 50 328 157 599 911
2017-04-01 475 1 192 225 65 711 157 549 583
2017-03-31 135 1 191 750 82 247 157 483 872
2017-03-30 304 1 191 615 123 319 157 401 625
2017-03-29 506 1 191 311 319 137 157 278 306
2017-03-28 688 1 190 805 160 620 156 959 169
2017-03-27 0 1 190 117 0 156 798 549

WYŚWIETLENIA

SUBSKRYPCJE

OSTATNI FILM

BIO:

AdBuster, czyli pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia własnej, youtube’owej serii. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a, a także za żonę Monię, która niejednokrotnie pojawiała się w jego filmach. To właśnie ona najbardziej motywuje go do działania i jest dla niego wsparciem w kryzysowych momentach. Nie wolno zapomnieć o bracie Marka, czyli Dariuszu (popularny na YouTube’ie jako SciFun), który również pomaga w jego produkcjach. Na jego kanale spotkamy także Człowieka Wargę, Radka Kotarskiego czy RedLipstickMonster. Najwierniejsi fani Marka mogą kupić koszulki i gadżety w jego sklepie. AdBustera zobaczymy też na kanałach Tube Raiders i Być Jak Jan Błachowicz. Na Tube Raiders w towarzystwie SciFun’a eksploruje opuszczone miejsca, a na drugim kanale jesteśmy świadkami ciężkich i mozolnych treningów, które przyczyniają się do fizycznej metamorfozy AdBustera. Jak powiedział w jednym z wywiadów swoją pierwszą konfrontację przeprowadził w wieku dziesięciu lat, gdy sprawdził czy reklama batonika mówi prawdę, że jest tak lekki, że unosi się na mleku. Od tej pory nie wychodzi z formy i ciągle prezentuje nam nowe treści, które szybko się nie znudzą.

NAJPOPULARNIEJSZY FILM:

Najpopularniejszym film Adbustera nosi tytuł: \\\"AdBuster - konfrontacja lateksowa 9the latex confrontation\\\". Sprawdza na nim wytrzymałość prezerwatyw wyprpdukowanych przez różne firmy. Zakłada je na szyjki wzburzonyc szampanów, które następnie otwiera oraz

OSTATNIE FILMY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 196 374
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2017-04-24 793 1 196 374 29 834 159 096 370
2017-04-23 441 1 195 581 28 170 159 066 536
2017-04-22 -43 1 195 140 27 037 159 038 366
2017-04-21 11 1 195 183 29 485 159 011 329
2017-04-20 60 1 195 172 37 483 158 981 844
2017-04-19 83 1 195 112 33 781 158 944 361
2017-04-18 75 1 195 029 31 221 158 910 580
2017-04-17 37 1 194 954 37 537 158 879 359
2017-04-16 49 1 194 917 40 323 158 841 822
2017-04-15 77 1 194 868 44 617 158 801 499
2017-04-14 71 1 194 791 41 820 158 756 882
2017-04-13 97 1 194 720 45 171 158 715 062
2017-04-12 76 1 194 623 54 355 158 669 891
2017-04-11 109 1 194 547 53 921 158 615 536
2017-04-10 222 1 194 438 53 995 158 561 615
2017-04-09 85 1 194 216 57 818 158 507 620
2017-04-08 100 1 194 131 70 071 158 449 802
2017-04-07 137 1 194 031 76 642 158 379 731
2017-04-06 213 1 193 894 109 745 158 303 089
2017-04-05 208 1 193 681 253 301 158 193 344
2017-04-04 394 1 193 473 215 698 157 940 043
2017-04-03 489 1 193 079 124 434 157 724 345
2017-04-02 365 1 192 590 50 328 157 599 911
2017-04-01 475 1 192 225 65 711 157 549 583
2017-03-31 135 1 191 750 82 247 157 483 872
2017-03-30 304 1 191 615 123 319 157 401 625
2017-03-29 506 1 191 311 319 137 157 278 306
2017-03-28 688 1 190 805 160 620 156 959 169
2017-03-27 0 1 190 117 0 156 798 549

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

AdBuster na YouTubie obecny jest już od 2007 roku, jednak pierwszy jego film na kanale znalazł się w 2012 roku. AdBuster - pogromca reklam, to Marek Hoffman, który na swoim kanale sprawdza, czy popularne reklamy mówią prawdę. Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania i nie mogło być już odwrotu od prowadzenia profesjonalnego YouTube\'owego kanału. Dziś na jego kanale zobaczymy konfrontacje związane z przeróżnymi przedmiotami codziennego użytku oraz z takimi kupionymi w telezakupach. Widzowie kochają go za niebywałą szczerość przekazu, za podejście do tematu, który nigdy na taką skalę nie był poruszany na polskiej scenie YouTube’a. Konfrontacje AdBustera stały się wyznacznikiem jakości niektórych produktów.
AdBuster na swoim profilu na Facebooku jest bardzo popularny. Nic dziwnego, gdyż jest on tam bardzo miły i sympatyczny dla swoich fanów. AdBuster bardzo często odpowiada na dużą część komentarzy swoich widzów, najczęściej odpisując w zabawny sposób, dlatego aktywność AdBustera na Facebooku to przede wszystkim świetna rozrywka. Poza rozrywką na jego profilu można także znaleźć przecieki dotyczące kolejnych filmów, które dopiero powstają. To nie lada gratka dla wszystkich tych, którzy z niecierpliwością czekają na najnowszy film na kanale AdBustera. AdBuster na swoim Facebooku zachęca fanów do aktywności poprzez zadawanie im pytań związanych z produkcją jego filmów. Widzowie AdBustera na jego Facebooku czują się bardzo swobodnie, tak jak i sam AdBuster, dlatego jest to jeden z ciekawszych profili na Facebooku prowadzonych przez YouTubera.
AdBuster swój profil na Instagramie prowadzi w bardzo estetyczny sposób. Mało kto mógłby spodziewać się, że tak dobrze zbudowany mężczyzna, jak on będzie miał takie podejście do swojego profilu na tym portalu. Szczególnie artystycznie jawią się krajobrazy fotografowane przez AdBustera, które robią naprawdę piorunujące wrażenie. AdBuster często podróżuje czy to przy okazji podróży biznesowych, czy przy okazji wycieczek motocyklowych, bo pasją AdBustera są właśnie motocykle. Można także śmiało założyć, że pasją AdBustera jest jedzenie, gdyż zdjęcia jedzenia, jakie serwuje AdBuster na swoim Instagramie wywołują ogromny apetyt. Na Instagramie AdBustera znajdziecie wiele innych ciekawych zdjęć, z jego codziennego życia, odkryjecie także pewne tajemnice, których nie chcemy jednak zdradzać.